Beschrijving
In het werken met kinderen tussen 4-12 jaar heb ik een zeer ruime ervaring.
Als Beeldend Therapeute werk ik in de verschillende "talen" van het kind zoals: tekenen, schilderen, kleien & ook met speelgoed, spelletjes en evt. drama.
Beeldende Therapie is een ervaringsgerichte therapie die veranderingsprocessen op gang brengt door middel van methodisch werken en gerichte interventies.
Ik behandel kinderen met sociaal-emotionele en/of gedragsprobelemen met een oplossingsgerichte blik en insteek.
Graag kom ik naar uw kind toe op de eigen school (laagdrempelig) of werk met uw kind n mijn eigen praktijkruimte.
Mijn doel is steeds om het kind, in samenwerking met ouders en leerkracht, weer in goede verbinding te brengen met zichzelf en met de personen om zich heen zoals leeftijdsgenoten, ouders/verzorgers en leerkrachten.
Ik heb ook mijn eigen bedrijf voor preventie-werk:
www.ontmoetingsatelier.nl
Opleiding:
- HBO Communicatie
- HBO Creatieve Therapie Beeldend Vormen
- Post-HBO Leergang Coaching
- Rino nascholing Creatieve therapie met gezinnen
Als Beeldend Therapeute hanteer ik creatieve toepassingen bij de behandeling zoals: tekenen, schilderen, kleien, met speelgoed en/of spelletjes.
Oplossingsgericht en geheel op maat behandel ik gezinnen in mijn eigen praktijkruimte, hun eigen huis of elders. Mijn doel is om de ouders en kinderen weer in hun kracht te zetten.
In het werken met kinderen tussen 4-12 jaar heb ik een zeer ruime ervaring.
Als Beeldend Therapeute werk ik in de verschillende "talen" van het kind zoals: tekenen, schilderen, kleien & ook met speelgoed, spelletjes en evt. drama.
Beeldende Therapie is een ervaringsgerichte therapie die veranderingsprocessen op gang brengt door middel van methodisch werken en gerichte interventies.
Ik behandel kinderen met sociaal-emotionele en/of gedragsprobelemen met een oplossingsgerichte blik en insteek.
Graag kom ik naar uw kind toe op de eigen school (laagdrempelig) of werk met uw kind n mijn eigen praktijkruimte.
Mijn doel is steeds om het kind, in samenwerking met ouders en leerkracht, weer in goede verbinding te brengen met zichzelf en met de personen om zich heen zoals leeftijdsgenoten, ouders/verzorgers en leerkrachten.
Ook als coach werk ik naast gesprekken graag met creatieve toepassingen zoals: tekenen, schilderen, kleien, met speelgoed en/of spelletjes en of drama.
Ik kom graag naar de client toe thuis (of op school) of werk desgewenst elders.
Mijn doel is om de client in zijn of haar eigen kracht te zetten.
In het werken met kinderen tussen 4-12 jaar heb ik een zeer ruime ervaring.
Als Beeldend Therapeute werk ik in de verschillende "talen" van het kind zoals: tekenen, schilderen, kleien & ook met speelgoed, spelletjes en evt. drama.
Beeldende Therapie is een ervaringsgerichte therapie die veranderingsprocessen op gang brengt door middel van methodisch werken en gerichte interventies.
Ik behandel kinderen met sociaal-emotionele en/of gedragsprobelemen met een oplossingsgerichte blik en insteek.
Graag kom ik naar uw kind toe op de eigen school (laagdrempelig) of werk met uw kind n mijn eigen praktijkruimte.
Mijn doel is steeds om het kind, in samenwerking met ouders en leerkracht, weer in goede verbinding te brengen met zichzelf en met de personen om zich heen zoals leeftijdsgenoten, ouders/verzorgers en leerkrachten.
In het werken met kinderen tussen 4-12 jaar heb ik een zeer ruime ervaring.
Als Beeldend Therapeute werk ik in de verschillende "talen" van het kind zoals: tekenen, schilderen, kleien & ook met speelgoed, spelletjes en evt. drama.
Beeldende Therapie is een ervaringsgerichte therapie die veranderingsprocessen op gang brengt door middel van methodisch werken en gerichte interventies.
Ik behandel kinderen met sociaal-emotionele en/of gedragsprobelemen met een oplossingsgerichte blik en insteek.
Graag kom ik naar uw kind toe op de eigen school (laagdrempelig) of werk met uw kind n mijn eigen praktijkruimte.
Mijn doel is steeds om het kind, in samenwerking met ouders en leerkracht, weer in goede verbinding te brengen met zichzelf en met de personen om zich heen zoals leeftijdsgenoten, ouders/verzorgers en leerkrachten.